23 Haziran 2015 Salı

Bazen Vazgeçmemek Büyük Şanstır

Hayatta bazı şeylerin şans ve vazgeçmeme üzerine olduğuna kurulu olduğuna inanıyorum.
Belki o gün vazgeçip gitseydim hiç tanımamış olacaktım canım doktorumu.
İlk randevumda tam 2,5 saat beklemiştim, koskoca hastanede yalnızca Yasemin hocanın kapısının önünde yığılma vardı ve sıra hiç azalmıyor aksine artıyordu. Buket gitmeden önce biraz bekleyebilirsin belki demişti ama bu kadar bekleyeceğimi o da tahmin etmiyordu. Normalde beklemeyi hiç sevmem, hele bir de Cumartesi günü bir sürü işim var, neyse dedim bekleyeyim. Bekle bekle.. En sonunda sıra geldi.. Gerçekten tatlı biriydi(bence doktorla anlaşma elektrik meselesi, herkes sevmek zorunda değil), rutin kontroller için gitmiştim, 6 ay sonra görüşürüz diyip çıkmıştım. 6 ay sonra gittiğimde unutmamıştı beni :)
Daha sonra hamile olduğumu öğrendim, canım doktorum 5 haftalık hamilesin diye müjdelemişti. Git yeni yılını güzelce geçir 3 hafta sonra gel dedi.. Daha sık görüşmelerimiz başladı ondan sonra da. Her ay düzenli, ben oğlum ve doktorum arasında :)
Hayatım boyunca zayıf bir insan olmadım zira hamile kaldığımda da zayıf değildim yani :) Yalnızca 10 kilo alabilirsin demişti bana hocam ama ben tam 26 kilo aldım, her kontrolde de azar işittim o ayrı mesele :)
Çok rahat bir hamilelik süreci geçirdim ki bence bunda sizin emeğiniz çok hocam. Eğer siz bu kadar rahat davranmasaydınız, beni strese sokacak şekilde davransaydınız ben yorgan döşek yatardım herhalde.. Hep bir telefon uzağımdaydınız. Gece gündüz, hafta sonu demeden anlamlı anlamsız bütün sorularıma cevap verdiniz.
Sayenizde 33. haftamda çıkıp stressiz harika bir tatil yaptım, olumsuzluğu bir kere bile düşünmedim.. Canım oğlum ben İstanbul'a dönene kadar hiç terslik de çıkarmadı zaten, uslu uslu döndü durdu annesini tekmeledi.
Doğumdan 2 gün önce bile düğün dernek geziyordum :)
Eşim benden de rahattı, sanki karnım burnumda değil gezip duruyorduk biz :)
Bence o ilk gün benim için bir şanstı ve ben ilk defa uzun süre beklemeyi tercih ederek şansımı kaçırmadım.
Sizin gibi birini tanıyabildiğim için mutluyum.
Hala bile ne zaman gelsek sizi görmeye oğluma sımsıkı sarılışınız, güzel sözleriniz bana kendimi özel hissettiriyor..


Oğlumun ilk merhabası, Yasemin kokulu melek doktorumuz doğum günün kutlu olsun.. İyi ki varsın.. Seni çok seviyoruz..
Doruk & Aslı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder