16 Haziran 2015 Salı

Hayatımızdan Kaçışan Meyveler

Elmanın arkasından muzu da inşallah yakın bir zamanda görüşürüz deyip yolcuk ettik dün..
Geçen hafta muzu ilk denediğimizde bir kaç saat sonra ağzının yanında kırmızı noktacıkları olmuştu, emzikten mi muzdan mı kaynaklı bilmemiştim hocamıza sormuştum. 3-4 gün ara verip tekrar deneyin demişti kendisi, işi sağlama alayım dedim 1 hafta bekledim ama sonuç hüsran maalesef :( Kötü, mukuslu bir kaka, oluşan döküntüler, aşırı terleme.. Uyuttuktan sonra ağlıyor zannettim odasına gittim, solunumu da etkilenmişti, sanki düdük çalıyor. Çok yormuş bünyeyi belli, ter içinde kalmıştı miniğim.. Annemle uyandırmamaya dikkat ederek üstünü değiştirmemiz alkışı hak ediyordu bence, uyandırmadık da :)
Hamileyken süt, süt ürünlerini sıkıntısız bir şekilde tükettim, her gün muz yemeğe dikkat ettim, diğer sebzeler meyveler hep menümde vardı.. Bu çocuk muz canavarı olacak, peyniri yoğurdu çok sevecek herhalde diyordum ama ağzımıza 1 parça bile koyamıyoruz..
Bazen ağlaya ağlaya kaçasım geliyor.. Alerjisiz çocukların yeme düzenine bakıyorum da, bizim o menüleri tüketmemiz yıllar alır sanırım..
Biz herhalde meyve yiyemeyeceğiz.. Gerçekten içime oturuyor, her umudum hüsranla sonuçlanıyor.
Baksan muz, baksan elma yani.. En masum şeyler ama olmayınca olmuyor işte.

Neyse ki bazen güzel şeyler de oluyor.. Yiyemediğimiz beyaz ekmek yerine alternatifimiz var..
Artık dışarı çıktığımıza çantamızda Bozcaada'da gelen ekşi mayalı ada ekmeğimiz ve Nuh'un Ankara'nın haşlanmış makarnası oluyor. Biz yemek yerken oğlumun da önüne koyuyorum, o da onları kemiriyor mutlu oluyor. (Doruk mutlu, anne baba mutlu)


Boncuğum benim, nasıl da mutlu oluyor bizimle yemek yerken, kıyamam ona.. (saçlarımız baya uzun olduğu için ensesi çok terliyor, peçete sokuşturuvermiştim pelerin gibi olmuş :))

Bugün babasının doğum günü, akşama kendi aramızda kutlarız Doruk da en sevdiği mumları yakalama işini yapmaya çalışır :) Nasıl değişik geliyor ona, nasıl heyecanlanıyor kuzucum..
Bazen uçuşan minnacık toz parçalarını da yakalamaya çalışıyor, nereden görüyosun da onlarla uğraşıyosun be evladım anlamıyorum valla :)

Her ikiniz de iyi ki varsınız, hayatımda olduğunuz için şanslıyım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder