29 Haziran 2015 Pazartesi

Ey Diş Geldiysen

Çok ciddi diş sorunsalı yaşıyoruz.. Yan kesiciler(üst) gelmeye çalışıyor ama bi türlü gelemiyorlar. Oğluşumun canı çok acıyor :( Huysuz, ağlak, keyifsiz.. Parmaklar sürekli ağızda, salyalar şakır şakır.. Çığlık çığlığa uyanmalar, yatmak istememeler başladı yine. 3-4 gece gider artık böyle. Bu sabah 05.10 itibariyle omzumda uyudu kuzucum, dişler reflüyü fena tetikledi tabi.. Anneme de kıyamıyorum, bütün gün bakıyor zaten o yüzden uyusun istiyorum. Zaten becerebilirsem yazlığa bırakacağım Doruk'u, bol bol haşır neşir olacaklar :)

Diş stresi bi yana çok güzel hafta sonu geçirdik. Cumartesi günü 4 gözle beklediğimiz alerji için kontrolümüz vardı. Hocamız güzel şeyler söyledi, menümüze yeni gıdalar eklendi.. İnşallah tökezlemeden, düşmeden ilerleriz. Alerji konusunda uzman bir hocaya sahip olduğumuz için çok şanslıyız, Allah başımızdan eksik etmesin.. Bir insan doktora gideceği günü hevesle bekler mi, biz bekliyoruz valla :) Asistanı 1 gün önceden teyit etmek için aradığında "hiç gelmez olur muyuz, aşk olsun" diyorum, gülüyoruz :) Yazlığa gidecek olmasına hocamız da onay verince içim daha bi rahat etti açıkçası. Ben nasıl ayrılacağım dediğimde de "kimin için çalışıyorsun?" sorusuyla beni hayatın gerçekleriyle yüzleştirdi tabi.. Ağustos ayından tekrar görüşeceğiz inşallah, bu defa hayırlı haberlerle..

Pazar günümüz sevdiklerimizle daha da güzeldi.. Uzun zamandır bir araya gelemiyorduk iyi oldu.. Doruk'un da keyfi yerindeydi gülüşler alkışlar oh oh.. Çok sevdiğimiz Yasemin hocamızla da karşılaştık, çok çok iyi geldi bize :) Aynısından bir tane de kız olsa hiç de fena olmaz dedi hocam :) Bence de bir kız çocuğu da çok güzel olur..

Doruk tam bir sokak çocuğu, hiç eve girmeyecek. Sürekli dışarıda duracağız. Ben de sevmem gerçi evde durmayı, bana çekmiş bu konuda kuzucuk :) Bir de sokaktayken uyumayı alışkanlık haline getirebilsek çok güzel olacak..

Diş demiştik di mi en başta.. Acaba diş buğdayı yapsam geçer mi :) Şaka bi yana nasıl hafifleteceğim ben bu acıyı? Kemirsin diye eline bir şey de veremiyorum ki.. Bir tane sulu diş kaşıyıcısı var iyice kriz anında dolaptan onu getiriyorum 2 dakika kemiriyor yine başlıyor bağrınmaya.. İçim acıyor kuzuma ama yapacak bir şey de yok, doğanın kanunları bu şekilde. Böyle böyle hafifleyecek inşallah..

*Minik kuzum, yumurta denemesi 5. gündeyiz, çok şükür iyi gidiyoruz.. Sorunsuz atlatıp miktarı tamamlarsak gelsin yeni mamalaaaaaar :)


2 yorum:

  1. Kıyamam size.... O büyüdüğünde anlatacak ne çok şey biriktirdin şimdiden Aslı anne 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babaannem hep babamların çocukluğunu anlatırdı, çok hoşuma giderdi Hülya ablacım. Şimdi internet çocuğuyuz, okuyarak büyür zaten anlatsam da dinlemez ☺️ Yeter ki sağlıkla büyüsün ben sayfalarca yazarım..

      Sil