25 Haziran 2015 Perşembe

İnci Tanesi İpek Tenlisi

Geçen sene bugün tam da bu saatlerdi sanırım arayıp yarın beni doğuma alıyorlar dediğinde. Daha bir kaç gün önce birlikteydik, bu ihtimali biliyorduk ama konuşmak bile istemiyorduk bunun hakkında. Aklımıza geldikçe başka başka şeylerden konuşup gülüyorduk, bir şekilde birbirimizi rahatlatmamız gerekiyordu.
Bi senin cadılar tekmeliyordu, bi benim sıpam.
İkimizin hamileliği arasında yalnızca 1 gün vardı. Çok sevmişiz birbirimizi, evlatlarımız bile aynı zamanda doğacaktı.. Senin kızlar biraz acele ettiler ama neyse, vardır elbet bir bildikleri :)
Aklım sendeydi ama daha da telaşlanma diye düşemiyordum üstüne. Her şey çok güzel olacak desem de ben de en az senin kadar korkmuştum. Gerçi senin gibi canavar anneleri, onları sabırsızlıkla bekleyen babaları varken iki minik savaşçı vazgeçmezdi hiç bir şeyden..
O gün kaç kere aradım seni bilmiyorum ama sabahı zor ettim. Hemen yanına koştum zaten. Bir yandan da kendimi rahatlatmam gerekiyordu, malum bende 32 haftalıktım :) İki şişko göbek fotoğraflarımıza hala bakıp gülerim :)
Süslü kokoşum hastane odasını hazırlamıştın zaten hemen, için rahat etmez her şeyler tam olmazsa bilirim huyunu :) Bir kaç hafta önceden senle oturup kızların süslerini hazırlamaya başlamıştık, içine doğmuş herhalde, yoksa elimiz ayağımıza dolaşacakmış.
Odada durduğum 1 saat çok uzun bir süre gibi geldi bana, gelenin gidenin çok oldu zaten. Burak abi heyecandan değil odaya hastaneye sığamıyordu.. Geldiler seni almaya, her şey çok güzel olacak diyerek, dua ederek gönderdik seni.. Sonra ben işe dönmek zorunda kaldım maalesef ama sürekli aradım Tülay'ı, Burak abiyi. Geçmek bilmiyordu zaman. En sonunda iyi olduğunuzu öğrendim. Kızlar da sen de çok iyiydiniz şükürler olsun. Kısa bir ayrılık süreci yaşayacaktınız ama sonunda hepiniz bir arada olacaktınız..
Kuzularım üzmedi annesini babasını, döndüler yuvalarına..

Kızlara kavuşmaya gitmeden hemen önce :)

Yine ayrılmamış ellerimiz, hiç de ayrılmasınlar inşallah..

Geçen sene tam bugün 2 melek geldi dünyamıza. İnci ve İpek kardeşler oğlumun can kardeşleri oldu. Prensimin yanına birbirinden tatlı iki prenses geldi.. Biz sizleri çok ama çok seviyoruz.. İyi ki varsınız.. 
Geçirdiğiniz her gününüz bir öncekinden daha güzel olsun inşallah.. Hayatınızdan keşkeler uzak mutluluk bir o kadar yakın olsun..


Benden çocuklarımıza not: Doruk, İnci ve İpek kardeşler; biz anneler birbirimizi nasıl sevdiysek, kolladıysak siz de öyle sevin, öyle kollayın birbirinizi. Çok iyi dost olun. Beraber gezin, sinemaya gidin, hayatınızı güzel yaşayın ama hep kollayın birbirinizi. Dostluğunuzdan vazgeçmeyin..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder