10 Haziran 2015 Çarşamba

İlk Yazı


Test deneme test deneme bir iki..
Kaç defadır yazıp yazıp siliyorum..
İnsanın kendi hakkında yazması zormuş..
Başlamak lazım bir yerlerden..

Oğlum için açtım bu bloğu, ilerde okusun da annesine gülsün diye :) Oğlum Doruk alerjili ve bir o kadar da aklımı başımdan alan bir bebe :) Her zaman söylüyorum, bu bebenin alerjisi geçecek(inşallah) ama ben de akıl sağlığımı yitireceğim diye. Bari henüz sağlıklıyken yazayım da hep beraber gülelim :)

Neden oldu, niye oldu, kimden hangi genden geldi bu alerji faslını geçeli çok oldu, sorgulamanın manası yok, oldu işte.. Bazen çok yoruluyorum sorulardan, etrafıma laf anlatmaya çalışmaktan falanlardan filanlardan..
Acınacak bir durum değil aslında, şok olunacak bir şey de değil. Anlayışla karşılayıp olay mahallinden tam gaz uzaklaş yeter :) Şaka şaka daha kimseye bir şey yapmadım ama bu yapmayacağım anlamına da gelmez tabi.
Mesela çocuğuna parkta dondurma yediriyor olabilirsin (malum yaz ayındayız, dondurmaya takmış durumdayım), benim oğlan daha küçük aklı tam ermiyor ama orada bulunan daha büyük ve bilinçli bir çocuk(alerjili hemde) o an dondurma yemek isteyebilir. İşte o an var ya, bir annenin çöküş anı oluyor.. İçine akıttığın gözyaşların oluk oluk içini yakıyor..
Bazen bir çay kaşığı elma bazen ufacık bir parça muz da yıkıp geçmeye yetiyor..
Günler böyle gelip geçiyor, her gün büyüyoruz oğlumla.

Neyse bu deneme ve başlangıç yazısıydı, hemen ayrıntılarda boğulmayalım..
Çok güleceğiz inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder