1 Temmuz 2015 Çarşamba

Ben mi Evhamlıyım Dünya mı Tersine

Şimdi ben alerji alerji diye kendimi yırtıyorum, aman diyorum vermeyin Doruk'a, bak bize böyle böyle oldu dikkat edin size de olmasın falan filan.. Yahu insanlar mı vurdum duymaz yoksa alerji çok basit bir şey amaaaan elbet geçer, alerjisi olmayan çocuk mu var sanki kafasında herkes?? Bu evham, bu dikkat bana mı has bir şey acaba anlamıyorum ki.. Var bir yerde bir terslik, bulabilsek bi düzlük..

Bu sabah Doruk'un tahlillerini yaptırmak için bir hastaneye gittik. Laboratuvarda yaptırmak için ek işte çalışmam gerek artık, buna karar verdim zira fiyat aldığım laboratuvarlardan 460 TL ile 1400 TL arasında değişen bir fiyat yelpazesi çıktı karşıma. İş yerinde hayıflanırken sağ olsun Ebru hanım beni bir dürttü de tam donanımlı devlet hastanelerine bakmak aklıma geldi :) Apar topar internetten randevuydu oydu buydu derken bu sabaha aldım randevu, gerçi onu da sersemlikle ilk yanlış almışım sonradan fark ettim de düzelttim neyse ki (hocamız tatile gitmeden yaptır sonuçlara bakalım içimiz rahat gitsin demişti, sözünü dinliyoruz)..
Çok ama çok güler yüzlü bir doktor ablamız karşıladı bizi, ilgilendi bizimle sağ olsun. Hastanedeki alerji doktorunun adını verdi, gerekli yönlendirmeleri yaptı. Tahlillerimizi yazdı. İsmi Işıl. bir daha gelirseniz beni burada bulamazsınız ama farklı bölümde olabilirim dedi, çok sevmiştik oysa ki biz onu.. Doruk alkışlar mı yapmadı, çapkın çapkın gülücükler mi atmadı.. Uzun zaman sonra ilk defa bir doktor kontrolünde ağlamadı oğluşum, çok iyi geldin bize Işıl doktor.. Seni bulabileceğimi bilsem hep geliriz yani o derece..

Neyse ne demiştik, bilinçsiziz di mi? Hem de çok.. Tahlil için tüp almaya gittiğimde bir anne x hocanın hastasıyız kan vereceğiz dediğinde yeri nerede hocanın dedim, 1 tahlilimiz eksikti yalnızca kendisi yazabiliyordu neyse tarif etti falan.. Tahlil sırasında karşılaştık kızı 8 aylık, rengi bembeyaz ve vücudunda kıpkırmızı döküntüler var.(Doruk'ta 1-2 döküntü olsa ayy ne dokundu acaba, o mu bu mu? diye kafa patlatırım, gayet doğal karşılıyor insanlar) Neye alerjisi var dedim, alerjisi yok bağışıklığı düşükmüş onun için bakıyorlar dedi. Kanda çıkmıyormuş, o yüzden alerjisi yokmuş. Doruk'un da kanda çıkmıyor, kanda çıkmamasına Non IgE deniyor, yani bu alerji olmaması anlamına gelmiyor. Ama böyle adamına denk gelirseniz hadi canım hadi alerjiniz yok ohh maşallah turp gibisiniz, bu çocuk benden sağlam diyerek gönderiyorlar sizi. Gel de şimdi götür çocuğunu o doktora.. Boşuna demiyorum Allah hocamızı başımızdan eksik etmesin diye.. Doruk'un alerjisi ilk kaka ile çıkmıştı ortaya, köpük köpük.. Hani kolayı sallarsın sallarsın sonra açarsın köpürür ya aynen öyle bi köpürme işte. Aldık biz öyle bir kakayı tahlile götürdük sonrasında gelsin diyetler gelsin maceralar.. Emziriyor musunuz dedim, evet dediğinde siz süt ve süt ürünlerini tüketmeyi kesin, lütfen beni dinleyin dedim. Ama doktoru yoğurt vermiş, yoğurt yediriyorum ki ben dedi işte ben o an bittim. Çocuk 8 aylık ama sorsalar derim 5,5-6 aylık, bembeyaz bir ten ve kırmızı noktalar her yerinde.. O kırmızılıklar da isilikmiş zaten öyle demişler.. Bill Gates de benim amcam ama biz söylemiyoruz, akrabalar çıkmasın ortaya diye..
Bu arada öğle arasında eczanede karşılaştığım kokoş bacı, senin kızın da alerjiliymiş ama pek bi havalısın, kaçtın yanımdan. Korkma ısırmam, ısırırsam da bulaştırmam oğlumun alerjisini sana. Seni tanımıyorum ama kıl oldum! Bir gün bi tanesi tersime gelecek ama hadi hayırlısı :)

Alerji amaaaan elbet bir gün kendi kendine geçeri olan bir şey değil. Öyle geçmiyor, geçti zannedersin cort diye öte yandan çıkar anlamazsın ne olduğunu. O yüzden üstüne gitmeden yumuşak yumuşak severek tedavi ediyoruz kendisini. Biliyorum etrafımdakiler artık manyak olduğumu düşünüyor ama öyle değil, sadece korkuyorum sizlerde de olmasın diye. Süreç zorlu bir süreç, her şey süper giderken bir anda hooop diye aşağıya düşüveriyorsunuz.. O yüzden bütün çabam, çakılmayın diye.. İsterseniz konuşmayın, isterseniz görüşmeyin benimle ama sonra sakın ama sakın haklıymışsınlarla gelmeyin olur mu.. Hiç bir şeye üzülmem de o minik bedene üzülürüm..

Haydi bakalım bugünlük de bu kadar olsun.. Anlayanlar anlamayanlara , anlayıp da anlamak istemeyenlere özet geçiversin..

*Minik kuzu gitti bugün 2 tüp kan, bi de ben tuttum seni, bu defa ağlamadan başardım.. Sonuçlarımız güzel olsun inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder