8 Temmuz 2015 Çarşamba

Çocuk Sevme Adabı

Çocukları çok ama çok severim..
Onların birer papağan olduğunu, bizi nasıl taklit etmeye çalıştıklarını küçük yaşlarımdan beri bilirim ve davranışlarıma hep dikkat etmişimdir onların yanlarında. Bizden duyacakları 1 kelime onlar için çok eğlenceli olabilir, anlamını bilmezler ve bu bazen küfür de olabilir.. Biz gülersek bu eğlenceliymiş gibi söylemeye devam ederler ve böyle sürer gider..
Aslında benim sıkıntım daha başka.. Bir bebeği nasıl seversiniz? Oyy kuzum, maşallah, ne güzelsin sen, ayy pek de çirkinmiş, aman nazar değmesin falan filan diye di mi..
Ayyyy geri zekalıııııı, ahhh çok salaaaaak diyenine denk geldiniz mi hiç? Ben denk geldim.. İlk önce anlamadım, şöyle bi baktım suratına gerçekten ayyyy çok geri zekağğğğğğlaaaaaaııııı diyo oğlumu severken. Ya sabır çeke çeke uzaklaştım yanından. Bir bebek mağazasındaydım, hamileydi(muhtemelen şimdi doğurmuştur, Allah analı babalı büyütsün evladını) body alacak tutturamıyor zaman aralığını ben de yardımcı olayım dedim, demez olaydım. Oğlum Ağustos doğumlu, çok sıcaktı kısa kollu tek kat tutuyorduk falan filan diye anlattım, tatmin olmadı fotoğraf göstereyim dedim işte o an duydum o lafı. Şok dalgasını anlatamam.. Hormonlar dolayısıyla dedi herhalde, normal değildi yani.. Onu fena bozardım ama hamile birine çemkirmek olmazdı..

Daha sonra etrafımda da duydum, oyyy ne salaksın sen yaaa salak salaaak gibi sevme tarzları.. Dedim ne oluyor, nerdeyim ben.. Çoluğu çocuğu olan insanlar yani, olmaz bu kadar da! Kendi evladından bahsederken "it" diyenini de duydum.. Bu ne arkadaş.. Nasıl bir yerdeyim ben.. Yarın öbür gün çocuklarımız bizi benim geri zekalı anneciğiiiiim diye severlerse hiç şaşırmayalım o zaman.. Biz itiyoruz bunları onların beynine.. Sonra vay efendim neden öyle, vay efendim neden böyle.. Sorarım size; siz evde eşinizle birbirinize "naber lan geri zekalı / salak?" diye mi seslenirsiniz? Çok özledim seni manyak mı dersiniz arkadaşlarınızla birbirinize? O kadar dert etmiş ki bu durum içime bir kaç arkadaşıma dert yandım, Pınarcığım çok güldürdü beni sağ olsun.. Bir daha böyle derlerse "hobi olarak mı cahilsin yoksa ek gelir mi sağlıyorsun" diye bir caps yollamış, bunu soracağım kendilerine.. Hak ediyorlar yani..

Her şeyin bir edebi bir adabı var değil mi.. Uyum sağlayalım..
Öperim :)
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder