19 Ağustos 2015 Çarşamba

Artık Doruk'un da 1 Yaşı Var

Bu hayatta anneme babama hayırlı bir evlat oldum(ben öyle olduğuma inanıyorum yani), 4 yaşında abla oldum, çok sevdiklerime kardeş oldum, arkadaş oldum, dost oldum, sırdaş oldum, sevdiğime eş oldum.. Her şeyi olmuşum diyordum da geçen sene 18 Ağustos'ta anne oldum. Doğumhanede senin sesinle yeniden doğdum. En çok anneliği sevdim, elbet diğer şeyleri sevdim de anneliği bir başka sevdim.. Yumuk yumuk gözlerin, kapkara saçların benim dünyam oldu.. Evimizin neşesi, nefes alma nedenimiz oldun.. İyi ki diyorum sen doğmuşsun, bu hayattaki en güzel şeysin.. Canım oğlum hoş geldin dünyamıza.. 1. yaş günün kutlu olsun.. Ömrün bereket dolu, her günün birbirinden daha güzel, sağlıklı, mutlu, huzurlu geçsin inşallah.. Yeni yaşında alerji senden uzak olsun, özgürce yemek yiyebileceğin, önünden yiyecek kaçırmayacağım günlerimiz olsun inşallah..

Günlerdir hazırlandığım Doruk'un 1. yaş günü partisi tahminimden çok daha güzel geçti şükürler olsun. Ha derseniz ki ne kadarını hatırlıyorsun, pek sayılmaz ama gelen giden herkesten Allah razı olsun.. Bi ara umudumu yitirmiştim, annemlere sanırım boşa hazırlık yaptım 10 kişi falan olabiliriz dedim ama yanılmışım.. Kalabalık ve güzel bir doğum günü geçirdik.. Doruk'u bulamadım, kapanın elinde kalıyordu :) Şaka bir yana Ankara'da yaşayan halamız 1 saniye olsun yanından ayırmadı oğlumu, çok özlüyor, bütün doğum günü boyunca ilgilendi sağolsun. Kendisi hiç oturup dinlenemedi ama konu Doruk olunca dinlemiyor zaten beni :) Kuzenlerimiz de hep peşindeydi, Doruk şanslı bir çocuk, sevgi dolu bir ailesi var..


Dilini bir türlü içeri sokamadım :)


Sahi doğum gününe çok komik bir şekilde başladık, yazmazsam içimde kalır, Dorukcum sen de ilerde okuduğunda gülersin annenin rezil oluşuna :) Beyaz bir elbisem vardı, üzerinde siyah desenleri olan onu giyecektim doğum günü için. Ayakkabı olarak ne giysem ne giysem diye düşünürken aklıma gelin babetlerim geldi, beyaz renkti ve bilek kısmında siyah fiyonkları vardı, çok da güzel olacaktı. Gerçekten çok da güzel oldu, giydim ve doğum günü yapacağımız mekana gittik. Yürüdükçe ayaklarımda bir yayılma, bir yere yapışma hissettim. Bir de baktım ki babetlerin tabanları açılmış, hem de ikisinin de. Tam bir rezalet! Kucağımda Doruk, adım atamıyorum resmen ama gülmekten derdimi de anlatamıyorum. Ordan bant buldum hemen, geçici çözüm bantladım da eşim evden yeni bir çift getirene kadar güle güle halimi gösterdim orada olanlara :) :) :) Keşke atmadan fotoğrafını çekseydim :) Nazar boncuğumuz oldu bence, bayağı eğlenceli başlamış olduk.

Annemin teyzesi İstanbul'daymış, en büyük sürprizimiz o oldu. Çok sevindik bizimle birlikte olmasına. Ailemizin en büyüğü ve en küçüğü bir arada olmuş oldu, güzel bir hatıra olarak kalacak bize.. Eski iş yerimden arkadaşlarım, alerji ile yaşam platformundan tanıştığım sevgili anneler, Kadıköy Anneleri, canım arkadaşlarım yalnız bırakmadılar bizi.. Ama özellikle teşekkür etmek istediğim 2 kişi var; doğumuna bir kaç gün kalsa da o sıcakta bizim için gelen Çiğdem ve 35 günlük Mercan Su'yu Doruk için getiren sevgili İncir ailesi. Herkese çok teşekkür ederim ama sizlere ekstra hatta yıldızlı teşekkür ediyorum :) Yaz sebebiyle tatilde olanlar da vardı, artık onlara başka bir parti organize ederiz- dermişim :) (eşim pek hoşlanmaz parti işlerinden, söz verdim yalnızca 1. yaş içindi başka parti yok!)

Doruk şu an her şeyden habersiz olduğu için tamamen alerjen serbest bir kutlamaydı. Pastasını istediğim gibi yaptırdım, kurabiyelerini, diğer ikramlarını her şeyleri bol alerjendi. Gerçi onun için de özel kurabiyesinden vardı, alerjik bebeklerimiz gelirse diye onları da düşünmüştüm :) İnşallah önümüzdeki seneye her istediğini yer kuzucum da, o ne isterse onu yaparız.

Pastamızı arkadaşım Özlem yaptı, Instagram'da #tatlielim olarak bulabilirsiniz kendisini. Lezzeti gerçekten harikaydı. Çok ama çok teşekkür ederim, ellerine sağlık arkadaşım. Üzerinde en sevdiği oyuncakları vardı, zürafası, kuzucuğu ve kırmızı arabası.


Annem kurabiyelerden Doruk yazmayı çok istiyordu, o yüzden tatlı ve tuzlu karışık olarak yazdık oğlumun adını. Tuzlu tarifi için http://gunebakantarlalari.blogspot.com.tr/ Hülya ablacığıma çok teşekkür ederim. Hatta kendisi benden Doruk'un yiyebildikleri konusunda bilgi bekliyor, diyetimize uygun tarifler verecek bize sağolsun.


Doruk'tan hatıra olması için hazırladığım hediyelerim de vardı, el emeği, bayağı uğraş verdim üzerlerinde :) Yalnızca tohum bombasını tamamen hazır olarak aldım, zaten istesem de onu hazırlayamam işin uzmanı değilim :) İnşallah herkesler ekmiştir çiçeklerini, güzel yarınlara açsın çiçekleri.. Sevgiyle sulasınlar, baktıkça Doruk'u hatırlasınlar..

Misss gibi kokulu kolonyamız, buzdolabınızın yeni magnet arkadaşı Doruk fotoğrafı, tohum bombası ve ağzınız tatlansın diye çikolatalarımız..

Canım oğlum, minnacık bir bebek geldin elime şimdi yavaş yavaş büyüyoruz seninle.. 1 yılını bitirdin, artık senin de 1 yaşın var.. Hayatta tüm istediklerin seninle olsun, elbette emek vererek olsun ama sonunda senin olsun. Biz seni çok seviyoruz. İyi ki varsın. Bana doğum günü hediyesi verdin, yanına tutuna tutuna yürüyüp sarıldın ve omzumu öptün.. Bunu tam da doğum gününde yaptın.. İnşallah kocaman adam olduğun günleri de görürüm.. 
Sevgiyle kal..


Kadıköy Anneleri, Kadıköy Babaları ve Kadıköy Bebekleri :)





*Fark ettik ki bir tek annem, babam, Yiğit, ben ve Hamdi çerçeve içinde çekmemişiz foto :) evde yaptığımız kutlamada içine girdik artık çerçevenin ne yapalım :)

Emre abimizi pek severiz :)

*Henüz elime ulaşmayan fotoğraflar var, o yüzden koyamadıklarım için kusura bakmayın lütfen..
Her şey sizlerle güzeldi :)





2 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın Aslı cığım, şahane geçmiş kutlamanız, ama babet hikayen unutulası değil. Ayakkabı giyilmeyince, dağılıyor benim de tecrübem var bu konuda. Öpüyorum seni ve tatlı oğluşunu

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın Aslı cığım, şahane geçmiş kutlamanız, ama babet hikayen unutulası değil. Ayakkabı giyilmeyince, dağılıyor benim de tecrübem var bu konuda. Öpüyorum seni ve tatlı oğluşunu

    YanıtlaSil