28 Temmuz 2015 Salı

Yaş 30 Olmuşsa


Yeni yaşıma oğlumla birlikte girdim.. İki kişilik çekirdek ailem bu sene üç kişiydi, mükemmel üçlü şeklinde ilerledik :)
Bayram sonrası izin de aldım ve yaklaşık 10 gün beraberdik Doruk'la, keyfimiz yerindeydi yani kısaca..
Ne mutlu bana ki bu yaşıma kadar çok güzel insanlar biriktirmişim hayatımda, kimisi çooook eskilerden, kimileri daha çok yeni ama çok candan.. Sanki kardeşim gibi, kız kardeşlerim gibi.. Annem ve babam yemeğe götürdüler bizi sağ olsunlar doğum günüm olduğu için, çok güzel geçti gecemiz.. Bir önceki sene hamileydim ve yine yazlıktaydım, bahçede kalabalıkça yemek yemiştik, Aslı canım falan da vardı yanımda, her senenin ayrı güzelliği var işte..



30. yaşımda kucağımda oğlumla daha bir umutla bakıyorum yarınlara. Yanımda eşim, arkamda ailem oldukça sağlık, huzur, mutluluk olsun bundan sonra.. Bu zamana kadar kafaya taktığım her şey çok boşmuş, Doruk'la hayatımdaki her şeye bakış açım değişti ve gerçekten takmıyorum kafaya.. En önemlisi sağlık. Bu sene tek dileğim oğlumun alerjisinin bir an önce geçmesi. Bunu bekliyorum, hepimiz bekliyoruz..
Onun bir tek gülüşüne dünyaları verebilirim, can demek farklı bir şeymiş.. Allah ayırmasın..
İşe dönünce ofiste de kutlama yaptık, onlar da unutmamışlar sağ olsunlar.. Zaten Özge'ye unutturmadım, halen yanar dönerli meyve tabağı bekliyorum kendisinden o ayrı mesele :) Buradaki 3. senem ama ilk kutlamam, hep ramazana denk geliyordu doğum günlerim :)

Bu da ofis kutlamasından.. O kadar içten diledim ki bi an üflemeyi unuttum mumları :) Dileğim belli ve hiç değişmeyecek.. Bir an önce gerçekleşir inşallah..
İyisiyle kötüsüyle bir yaşı daha bitirip küçükken sanki hiiiiiiç gelemeyecekmişim gibi düşündüğüm 30 yaşına gelmiş bulunuyorum. Bundan sonrası herhalde daha çabuk geçip gider. O yüzden her dakikanın keyfini çıkartmak lazım di mi? İçine sinerek yaşamak lazım.. Seni üzenleri, istemediklerini arkanda bırakmak dönüp de bakmamak lazım.. Ben böyle yapmaya karar verdim. Bundan sonra üzen yok, üzmeye çalışan yok, sinir yok.. Gülmek var, hep gülmek var, daha çok gülmek var..
Hayatınızın her günü bol kahkahayla geçsin, yüzünüzden gülücükler, içinizden umut eksik olmasın. Sofranız mutlulukla, huzurla, bereketle dolup taşsın inşallah..

En güzel hediyem, canım oğlum Doruk'um seni çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder