26 Haziran 2015 Cuma

Doruk vs Yumurta

Kuzucuğuma yumurta denemesine başladık.. Artık bir şeyleri deneyip geçmek ve mutlu olmak istiyorum. Eminim şu an yediği şeyler ona yetiyor ama biraz daha sağlıklı şeyler de yesin, bünyesi yeni besinler tanısın istiyorum bir yandan..
Savaş boyalarımızdan yumurtayı yanağına sürerek başladık işe. Dua ede ede sürdüm yanağına, 30 dakika beklememiz gerekiyor, ciltte tepki olmazsa yarım çay kaşığından daha da az deneyebiliriz(bu herkeste aynı olacak diye bir kural yok, biz bu şekilde yaptık çünkü doktorumuzun ön görüsü bu şekildeydi siz doktorunuza danışmadan sakın ama sakın yapmayın lütfen!). Bizim zıpır havada ona yaklaşan parmağı görünce yalamaya, ısırmaya çalıştı tabi ilk başta, bayağı zorlandım yanağa sürmek için. Bir yandan da dişler geliyor, onun acısı huysuzluğu apayrı aman aman yani. Annem evde huni takıp dolanacak yakında haberi yok :)
O yarım saat geçmek bilmedi, bir yandan elini yanağına götürmesin diye uğraşıyorum bir yandan kızarma kabarma olmasın diye dua ediyorum.. Gözlüğümü de kaptı zaten gözümden, göremiyorum etrafı tam komediydi halimiz :)



Bi asır gibi gelen yarım saat geçti sonunda geldik yumurta yedirme kısmına. İlk başta bi hevesle açtı ağzını ama hayal kırıklığına uğradı, "bu ne beeee" demiştir bence içinden :) Hafif bi silkelenme sonrası tekrar istedi, yarım kalan yudumunu verdim böylelikle bitirmiş olduk denememiz gereken miktarı. 


Gelsin bakalım zorlu 2 saat.. Tepkileri gözlemlemek için en az 2 saat uyumaması lazım.. Kalkmış sabahın 06.50'sinde, Doruk uyumasın da kimler uyusun :) Koltuk tepelerine çıktık, camdan baktık gelene geçene laf attık, perdelerle ceee öööö oynadık.. Annesi işe gidecek ama Doruk annesinin pilini bitirdi sağ olsun :) 
Çok şükür kabartı, kusma, solunum etkilenmesi gibi etkiler olmadı bu süre zarfında.. Henüz tepkiler için erken, en az 72 saat beklemek gerekiyor ama umut ediyorum ki geçeriz bu zorlu denemeyi.. Sonrasında gelsin kekler kurabiyeler.. Şaka bir yana diş kaşımalık, atıştırmalık bir şeyler yapmak istiyorum kuzuma.. Yumurtayı geçelim inşallah..
Daha yolun çok başındayız miniğim, düzlükler de var engebeler de.. Takılıp düşmemek dileğiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder